Agata Len Agata Len
120
BLOG

Debata: piękna scena finałowa

Agata Len Agata Len Polityka Obserwuj notkę 22

Kaczyński był bezsprzecznym zwycięzcą środowej debaty telewizyjnej. Ale nie będę tym razem dowodzić tego szczegółowo. Mam zresztą  wrażenie, że podobnego zdania jest większość komentatorów.

Chciałam zwrócic tylko uwagę na scenę finałową. Była wspaniała! Jak dobry sen, jak marzenie, które - wierzę - że się spełni.

Oto, co moglismy zobaczyć: Jarosław Kaczyński chce się podpisać na przygotowanym przez Bronisława Komorowskiego egzemplarzu Konstytucji RP. Zwraca się do marszałka z prośbą o długopis. Marszałek podrywa się. Podaje usłużnie i z uśmiechem Kaczyńskiemu pióro.

Jarosław Kaczyński składa podpis.

To tak jakby pod jakąś przedstawioną przez Marszałka Sejmu ustawą podpis składał Prezydent Jarosław Kaczyński .

Piękny obraz. Budujący.

Czy się spełni w rzeczywistości?

Uwierzmy, że tak, że zwycięstwo Jarosława jest realne, jest możliwe!

Otuchy dodały mi też te tłumy skandujące pod gmachem telewizji, entuzjastycznie wiwatujące na cześć kandydata PiS. I... smętne oblicze marszałka.

    

Agata Len
O mnie Agata Len

Interesuje mnie świat. Uważnie śledzę sprawy krajowe. Zależy mi na dobru Polski. Uwielbiam czytać i rozmawiać z mądrymi ludźmi o sprawach ważnych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka